پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

سلام به همه!
امیدوارم ایام فرجه به همه خوش گذشته باشه و بگذره!
من امروز رفته بودم دانشگاه!
در طی یک حرکتی یهو یکی از استادای آناتومی (که از ذکر نام ایشان معذورم!) اومدن جلو و بهم گفتن:
"گروه تصمیم گرفته که امتحان عملی عضله و عصب روز چهارشنبه 24م ساعت 13:30 برگزار بشه! شما که نماینده ای اعلام کن! "
==> نکته: استاد فرمودند که نتونستن با خانم وزیری و آقای خسروانیان تماس بگیرن! برای همین دیگه به نمایندگی من اکتفا کردن!
در ضمن گفتن دیگه هیچ کس هیچی نگه! این تصمیمیه که گروه گرفته و عوض نمیشه!
گفتن دلیل تغییر هم این بوده که گروه با سه شنبه مشکل داشته، یعنی نمی تونسه سه شنبه امتحان رو برگزار کنه، برای همین انداختن چهارشنبه!
بعدش که با چهره ای غمگین و بسی نگران روبه رو شدن(آخه امتحان بعدیش عصبه!) گفتن : "حالا چون بعد از امتحانه و خسته هم هستین، سوالا رو کمتر و آسونتر میدیم! "
بعد رفتیم با یکی دیگه از استادا صحبت کنیم... خیلی قاطع فرمودن: " در هر صورت امتحان برگزار میشه! اگه کسی مشکل داره، امتحان نده! ما که نمی تونیم هی تاریخ امتحانو عوض کنیم که!!!!! "
 
بله دیگه... همین!
لذا من دیگه اساسا جایی برای بحث با استاد ندیدم!درست ؟
پس:
"امتحان عملی عضله و عصب، چهارشنبه 24 م ، ساعت 13:30 "
به دوستاتون هم اطلاع بدین!
همگی موفق باشین!


نظرات شما عزیزان:

baba
ساعت21:25---19 خرداد 1391
اصلا تاریخ امتحان عملی عضله خوب نیست و در کل از نمایندگی راضی نبودم.امیدوارم ترم های اینده بهتر بشه.رحیم پور کجایی که یادت به خیر...
پاسخ: فک کنم بد نباشه پست "صرفا جهت اطلاع " رو مطالعه کنید!!! در هر صورت همیشه یه مشکلایی هست...


lll
ساعت23:42---18 خرداد 1391
khube.پاسخ: خواهش می کنم! :)
ای بابا!!! یه دونه mersi اینجا بود پاک شد!!! :"> تقصیر من نیست! این خودش مشکل داره!!!! :-" :-"


ریویو
ساعت23:13---17 خرداد 1391
ریویو می خوام.پاسخ: بله... امیدوارم بذارن! چیز دیگه ای نمی تونم بگم!

شاکی 
ساعت23:12---17 خرداد 1391
مسخره ها.......شما امتحان بده نیستید.

پاسخ: تشکر می کنم! :)


shahsanai
ساعت21:56---17 خرداد 1391
vay malihe to ro khoda tarikhesho avaz kon kheyli bade
پاسخ: :( ببین من نمی تونم کاری بکنم! نه شماره ی استادا رو دارم نه هیچی!
با دوتا از استادا هم که صحبت کردم خیلی جدی بودن!!!
بازم با اشرف صحبت کن ببین می تونه با استادا صحبت کنه؟! :(

پاسخ:من ندیده بودم پست جدیدو... کلا قضیه منتفیه! :(


41
ساعت18:15---17 خرداد 1391

من گفتم همون هشتم امتحان بديم تموم بشه بعضي آقايون مخالفت كردن.حالا بيا درستش كن...........

يعني 24ام براي آقايوني كه مخالفت كردن خوبه؟!!!!!!!! واقعا كه چقدر يكدنده ولجبازن....

پاسخ: نمی دونم... یه عده ریویو می خوان ... یه عده می گن هشتم می دادیم بهتر بود... یه عده می خوان امتحان ندن اصلا... یه عده نمی دونم چی چی می خوان!

 ولی فعلا که هشتم امتحان ندادیم! بهتره که از فرصت باقی مونده حداکثر استفاده را بکنیم و یه فکری به حال این امتحان که تنها 1.5 واحد از 20 واحد اخذ شده و بقیه امتحانا بکنیم!!!



بچه درس خون3 
ساعت17:19---17 خرداد 1391
ریویو چی میشه؟ بدون ریویو که نمیشه. ندیدین 89 ها چقدر افتاده داشتن؟پاسخ:نمی دونم... می خواین به نماینده ها بگیم با استاد صحبت کنن! ولی چیزی که من دیدم نه از ریویو خبری بود... نه از تغییر تاریخ امتحان! تعدادمون هم زیاده... نمی شه برا همه یه روز ریویو بذارن... بازم نمی دونم... اگه نماینده ها یه کاری بکنن... اگه هم نشد می تونی فیلما رو ببینی...می تونه خیلی مفید باشه! :ا

عباسی(فوق لیسانس)
ساعت16:01---17 خرداد 1391
بدون ریویو حتما میفتین
پاسخ: بله؟!؟! مرسی از ایجاد اعتماد به نفس در ما !!! ایشالا همه پاس میشیم!


d
ساعت10:09---17 خرداد 1391
وبلاگتون عالی است در ضمن سلام بريد به سايت panberesfarda.ir خودتون ميفهميد/فقط سريع تا دير نشده/خوب مطالبش را بخونيد/هر سوالي داريد بپرسيد/ براي کسب اطالاعات بيشتر تماس بگيريد/ سريع جواب داده مي شود/ کسب درآمد زياد از راه حلال/ (مخصوص دانشجويان) شماها اولين باشيد مدير جون اگه ميتوني تو پيوند هاي وبلاگ قرار بدي ممنون ميشم/کوچيک شما جواد بيکي از يزد دانشجوي 89 کارشناسي حسابداري

فاطمه السادات
ساعت21:54---16 خرداد 1391
سلام ملیحه جون خسته نباشی میبینم که مشکلت حل شدهپاسخ:آره! دست درد نکنه! هیچ کار...دلم برا دانشگاه عزیز تنگ شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!(دروغ که شاخ و دم نداره!!!!!!)

دکتر
ساعت21:49---16 خرداد 1391
ملیحه جون پس ریویو کی میشه؟ینی باید بشینیم عضله عملی بخونیم؟پاسخ:به نکته ی جالب اشاره کردی!!!!! ریویو! اصن یادم نبود! :)) (ولی استاد در این رابطه اصلا چیزی نگفتن... فک نکنم داشته باشیم!) بازم میگم که نمی دونم ! آری... بشین بخون!!

42
ساعت17:56---16 خرداد 1391
مرسی ملیحه جون.میدونم تو بی تقصیری.مقصر اون آقایونی هستن که بیخود و بی جهت امتحانو عقب انداختن.واقعا که.....
پاسخ:چی بگم...


بچه درس خون
ساعت16:43---16 خرداد 1391
خوبه تاریخش!!!!!!!
پاسخ:خدا رو شکر!!!!!!


123
ساعت14:14---16 خرداد 1391
مرسی کوکب خانم.
پاسخ:خواهش می کنم. :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1386برچسب:, توسط مليحه |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.